Գրիգորիս

«ԳՐԻԳՈՐԻՍ» ԲԺՇԿԱ-ՀՈՒՄԱՆԻՏԱՐ ՔՈԼԵՋ

Մանկավարժական խորհուրդ

Իրինա Վարդանյան 

Նախագահ

Նարինե Արշակյան

Քարտուղար

Լիլիթ Հարությունյան

Տնօրենի տեղակալ

Անահիտ Գյոզալյան

Դասախոս

Հասմիկ Քոչարյան

Դասախոս

Նոննա Հովհաննիսյան

Ամբիոնի վարիչ

Դիաննա Քոչինյան

Ամբիոնի վարիչ

Դիանա Նանյան

Դասախոս

Անյուտա Գրիգորյան

Դասախոս

Սուսաննա Գևորգյան

Ամբիոնի վարիչ

Լիլիթ Բաբայան

Դասախոս

Ժենյա Պապիկյան

Դասախոս

Քրիստինա Հարությունյան

Դասախոս

Անդրանիկ Հովհաննիսյան

Դասախոս

Արման Կոստանյան

Դասախոս

Լևոն Ալեքսանյան

Դասախոս

Աշխեն Սարգսյան

Դասախոս

Նելլի Հայրապետյան

Դասախոս

Աննա Գրիգորյան

Դասախոս

Աննա Վարդանյան

Դասախոս

Անի Մակիչյան

Դասախոս

Ռուզաննա Ղազարյան

Դասախոս

Շաքե Գաբոյան

Դասախոս

Համլետ Ավոյան

Դասախոս

Անուշ Ստեփանյան

Դասախոս

Վահե Հովսեփյան

Դասախոս

Նարինե Բարսեղյան

Դասախոս

Արմենուհի Սաֆարյան

Դասախոս

Ալլա Նուրիջանյան

Դասախոս

Լյուդմիլա Կուլիկովա

Դասախոս

Մարինե Նանյան

Դասախոս

Անի Մարգարյան

Դասախոս

Մարինե Միքայելյան

Ուսանող

Մարինե Մկրտչյան

Ուսանող

Միլենա Բոյաջյան

Ուսանող

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան 2018-2019

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան 2023-2028

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան-2019-2024

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2019-2020

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2018-2019

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2020-2021

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2021-2022

ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ԽՈՐՀՐԴԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ

Մանկավարժական խորհուրդը կոլեգիալ խորհրդակցական մարմին է, այն ձևավորվում է տնօրենի հրամանով` մեկ ուսումնական տարի ժամկետով: Մանկավարժական խորհրդը քննարկում է.

  • Քոլեջի ռազմավարական զարգացման ծրագիրը և երաշխավորում է այն Տնօրիական խորհրդի հաստատմանը,
  • Միջին մասնագիտական և նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) պետական չափորոշիչներին համապատասխան միջին մասնագիտական և նախնական մասնագիտական (արհեստագործական) նոր մասնագիտության կրթական ծրագրերի ներդրման և իրագործման հարցերը, 
  • Գործող ՄԿԾ-ի մշտադիարկման և վերահսկողությանը,
    ոսումնական գործընթացում կատարված աշխատանքներին առնչվող հարցերը,
  • Սովորողների հակումներին ու ընդունակություններին նրանց կյանքի և առողջու­թյան պահպանմանը վերաբեվորղ հարցերը,
  • ՈՒսուցման բովանդակության, սովորողների ուսումնառության որակի, նրանց հետ տարվող արտալսարանային և արտաքոլեջային աշխատանքների կազմակերպ­ման հարցերը,
  • Քոլեջում կրթական գործընթացին օժանդակող խորհրդատվական (տեղեկա­տվա­կան, հոգեբանական, սոցիալ-մանկավարժական, հատուկ մանկավարժական, մե­թո­դական, առողջապահական և այլ բնույթի) ծառայություններ մատուցելու հարցը,
  • ՈՒսումնական գործընթացին վերաբերող այլ հարցեր: