Գրիգորիս

"GRIGORIS" MEDICAL-HUMANITIES COLLEGE

Pedagogical Council

Irina Vardanyan 

President

Նարինե Արշակյան

Secretary

Lilit
Harutyunyan

Deputy Director

Anahit
Gyozalyan

Lecturer

Hasmik Qocharyan

Lecturer

Nonna Hovhannisyan

Head of Department

Դիաննա Քոչինյան

Head of Department

Դիանա Նանյան

Lecturer

Anyuta
Grigoryan

Lecturer

Susanna Gevorgyan

Head of Department

Lilit Babayan

Lecturer

Jenya
Papikyan

Lecturer

Քրիստինա Հարությունյան

Lecturer

Անդրանիկ Հովհաննիսյան

Lecturer

Arman
Kostanyan

Lecturer

Levon
Aleksanyan

Lecturer

Աշխեն Սարգսյան

Lecturer

Նելլի Հայրապետյան

Lecturer

Աննա Գրիգորյան

Lecturer

Anna
Vardanyan

Lecturer

Անի Մակիչյան

Lecturer

Ruzanna Ghazaryan

Lecturer

Շաքե Գաբոյան

Lecturer

Hamlet
Aroyan

Lecturer

Անուշ Ստեփանյան

Lecturer

Վահե Հովսեփյան

Lecturer

Նարինե Բարսեղյան

Lecturer

Արմենուհի Սաֆարյան

Lecturer

Ալլա Նուրիջանյան

Lecturer

Լյուդմիլա Կուլիկովա

Lecturer

Marine
Nanyan

Lecturer

Ani
Margaryan

Lecturer

Մարինե Միքայելյան

Students

Մարինե Մկրտչյան

Students

Milena Boyajyan

Students

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան 2018-2019

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան 2023-2028

Մանկավարժական խորհրդի Աշխատանքային պլան-2019-2024

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2019-2020

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2018-2019

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2020-2021

Մանկավարժական խորհուրդ Արձանագրություն 2021-2022

THE ACTIVITY OF THE PEDAGOGICAL COUNCIL

The pedagogical council is a collegial consultative body, it is formed by the director's order for a period of one academic year. The pedagogical council is discussing.

  • The College's strategic development plan and guarantees it to the Board of Directors for approval,
  • The issues of introduction and implementation of secondary professional and pre-professional (craft) new specialty educational programs in accordance with state standards, 
  • Monitoring and control of the current PEP / professional educational programs/,
    Questions related to the work done in the educational process,
  • Questions related to students' inclinations and abilities to protect their life and health,
  • The issues of the content of education, the quality of students' studies, the organization of extracurricular and extracurricular activities carried out with them,
  • The issue of providing consulting (informational, psychological, socio-pedagogical, special pedagogical, methodical, health and other) services supporting the educational process in the college.
  • Other questions related to the educational process.